poniedziałek, 17 stycznia 2011

Dzień zwykły, szary tego miasta witam

Dzień zwykły, szary tego miasta witam,
Wystarczy się wsłuchać. Funkowe rytmy, są wszędzie. Kawałek, który wpadł mi w ucho i nie mogę się go pozbyć. Nawet nie chce. Jedna z tych piosenek, która ogromnie nastraja człowieka pozytywnie. Trzy minuty i dwie sekundy połączone bitem, rapem, funkiem. Podobno liryczny poeta. Ja tam słyszę tylko funk :)
'Albo mnie kochaj, albo zostaw w spokoju.'

Funky Masons, Rockafellaz
Hip-hop na maksa, masz skillsy, pokaż teraz
Polski Flavour, Azizi Hustlazz
B-boy Kleju, B-boy Skunk, B-boy Bartaz
Danny Drumz, ten co gra funk
Ty wiesz co robić - tańcz
Projekt Parias, HiFi Banda
Kocham hip-hop, to moja inspiracja.

Dla tych, których tu nie wymienię. Ja wiem dla kogo. 
http://www.youtube.com/watch?v=8SwtskTxcC4

4 komentarze: